środa, 27 marca 2013

Ból

Jeden błąd i tracisz wszystko,bez względu na to czy naprawdę tego chcesz, po prostu tracisz to i nie masz na to wpływu. Zawsze możesz czekać, może akurat coś zdarzy się i będzie jak dawniej, ale nie masz takiej gwarancji. Można się bawić, próbując zapomnieć, ale ile tak wytrzymasz... OK przyznaje się zależy mi chociaż to już koniec.. teraz kiedy to straciłam tęsknie za tym co było bo popełniłam błąd i nie chodzi tu o błąd, że w ogóle to zaczęłam tylko że to skończyłam, że przyczyniłam się do tego, że już tego nie ma.. Mimo wielu rozmów, wielu godzin płaczu, wspomnień, boli mnie to tak samo jak pierwsza kłótnia.. tylko różnica jest taka, że teraz po kłótni już Cie nie ma.. już nie słyszę Twojego głosu .. Boże jaka ja byłam głupia, że pozwoliłam to zepsuć, taka zapatrzona a właściwie ślepa .. Już sama nie wiem co pisze i po co to robię .. może mi po tym lepiej .. o dziwo zdobyłam się na odwagę i napisałam po raz pierwszy od 6 dni .. Już nawet zdjęcia kiedy byliśmy tacy szczęśliwi nie pomagają ...Chciała bym Cię zobaczyć, nawet jeśli sprawi mi to ból.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz